הלוואת און ליין – לקבל הלוואה מבלי לצאת מהבית!





הלוואה דרך האינטרנט: און ליין

הלוואה דרך האינטרנט: און ליין

זקוקים להלוואה מיידית? לא יכולים להגיע לסניף? כיום מוצעות הלוואה אונליין דרך האינטרנט מבלי לצאת כלל מהבית!

בשורת האינטרנט שפרצה לחיינו הביאה עימה שינויים רבים. לצד העובדה שהתקשורת בעולם הפכה להרבה יותר פתוחה והרבה פחות ריכוזית, חל גם מהפך צרכני של ממש. בזכות הרשת ניתן לבצע סקרי שוק, רכישות, בירורים. ניתן גם לקבל המלצות אודות מוצרים ושירותים מסוגים שונים.

לתחום הפיננסי הגיע המהפכה מאוחר יותר, לעומת ענפים אחרים, אך כאשר היא הגיע היה מדובר על שינוי סדרי בראשית. השינוי, שהתבטא ביכולת לתחזק חשבונות בנק ופעילות פיננסית אחרת באמצעות האינטרנט, און ליין, הגיע גם לתחום ההלוואות.

בשורות הבאות נרחיב על ההלוואות שניתן לקבל און ליין, נראה מהי המשמעות של הלוואה שכזאת, היכן ניתן לקבל אותה, ומהם היתרונות המרכזיים שלה.

מהי הלוואת און ליין

הלוואת און ליין הינה בראש ובראשונה צורת מימון חדשנית, שניתן לקבל באופן ישיר, דרך אתר האינטרנט של גוף פיננסי מוביל. לעיתים, האינטרנט משמש כפלטפורמה להגשת בקשה בלבד, אך לעיתים אחרות כל התהליך מתחיל ומסתיים באתר עצמו. גם הבקשה, גם האישור, גם הזרמת המימון.

בחלק מהמקרים, הלוואת און ליין מתחילה במילוי בקשה מלאה. כאן, הלקוח ממלא מספר פרטים חשובים הקשורים לבקשתו. במקרים כאלה מקובל לציין פרטים כגון:

  • מטרת המימון.
  • תקופה מבוקשת לפריסת האשראי.
  • גובה תשלום מבוקש.
  • הכנסה חודשית של התא המשפחתי.
  • הבנק שבו מתנהל החשבון ועוד.
במידה והתהליך לא מושלם באותו הרגע, בעקבות מילוי הבקשה יחזור נציג הגוף המממן, לצורך השלמת הבירור ולעיתים גם אישור ההלוואה במקום. יש להדגיש שבמקרים שבהם מדובר על היכרות בין הגוף המממן לבין הלקוח, קיים סיכוי טוב שניתן יהיה לקבל את ההלוואה בו במקום, או לכל הפחות לאחר תהליך קצר וממוקד והכל – באינטרנט.

הבנקים מובילים

למרות שהלוואות און ליין אינן ייחודיות רק למערכת הבנקאית, אין ספק שהבנקים הם אלה שהובילו את המהפכה וממשיכים להוביל אותה גם כיום. מכיוון שמרבית הציבור מחזיק חשבונות בנק פעילים, ולאור העובדה שהבנקים מחזיקים מידע פיננסי עדכני אודות לקוחות אלה, נוצר מצב מעניין.

הבנקים, שמסוגלים להעריך במידה רבה מהן יכולותיו הפיננסיות של כל לקוח ולקוח, מאפשרים ללקוחותיהם לקבל מימון באינטרנט, בלוח סילוקין המתבטא בסכומים משתנים ועד לעשרות אלפי שקלים. חשוב להוסיף שמלבד הבנקים יש גופים נוספים שמציעים הלוואת און ליין, אולם בחלק מהמקים יהיה צורך להשלים את התהליך באמצעות פגישה, פקס, מייל, או בדרכים אחרות.

כמה פשוט ונוח

אחרי שראינו מהי בדיוק הלוואה און ליין, ראוי להציג כמה מהיתרונות של דרך מימון זו. היתרון הברור והמתבקש מאליו הוא בכך שניתן להגיש בקשה ולעתים גם לקבל את ההלוואה עצמה בלי לצאת מהבית. מדובר על יתרון חשוב, בתקופה שבה אנשים רבים מוצאים את עצמם עמוסים ולחוצים בזמן.

העובדה שניתן לקבל את ההלוואה בלי לגשת לבנק, לעמוד בתור, לבזבז זמן ומאמץ, חשובה מאוד ללקוחות רבים, אך זה עוד לא הכל. כאשר ניתן לשבת בניחותא, ולהחליט החלטה פיננסית בלי לחץ, לרוב, ההחלטה שתתקבל תהיה טובה יותר ואיכותית יותר.

תהליך מהיר במיוחד

יתרון חשוב נוסף של הלוואת און ליין נובע מכך שמדובר גם על תהליך מהיר במיוחד. לעיתים, מדובר על הזרמת מימון ישירות לחשבון, בלחיצת כפתור ממש. עם זאת, גם במידה ורק הבקשה מוגשת באתר, והאישור מצריך ביצוע פעולה נוספת, התהליך כולו מהיר יחסית, וגם הרבה יותר נוח.

לסיום נציין דבר נוסף. בחלק מגופי המימון ניתן לא רק ללוות כסף באמצעות האתר, און ליין. לעיתים ניתן לבצע באתר גם פעולות נוספות כגון פירעון האשראי, מחזור (החלפת הלוואה ישנה בחדשה) ועוד.

ראו גם:

הלוואה לכל מטרה!

הלוואות אקספרס